Elsa är taskigare än hon verkar

Ni kanske tyckte lite synd om Elsa i hennes förra inlägg hon skrev, GÖR INTE DET! Ni skulle bara veta vilken ful person som hon tycker jag liknar! Kan TYVÄRR inte lägga ut en bild på henne eftersom det är en helt vanlig människa bara det att hon är galet ful. TJOCKA ÖGONRYN! Och usch Elsa säger det själv att jag liknar henne och att hon är ful, hur snällt är det på en skala? Mm juste.

Och sen ska vi inte ens tala om vem Sandra + hennes familj tycker jag liknar. Hon i den dära Friendsreklamen, hon utan vänner. KUL? Är hon speciellt fin? Nääää och Sandra tycker jag liknar ännu en ful person som jag inte heller kan lägga ut bild på, men hon är fulfulful! Fettigt hår och fula kläder. Yummy.


Den första tjejen jag liknar. Nej, det är inte hennes ögon, tagen från google men jag gjorde ögonbrynen.. Hahahah..



/Sanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0