Har tråkigt

Har fett tråkigt. Ska åka iväg om 2 timmar, för då har vi visning. Varmt välkomna! Skoja ne de vore läskigt. Elsa håller på att fixa en msn till den här bloggen för annars kunde hon inte logga in på den? Knasigt värre. Eftersom jag inte skrev på min förra blogg om min helg kan jag ju passa på att göra det nu, om ni bryr er.

I fredags sov Elsa här. Vi gjorde inte så mycket, va ute, åkte till handen och köpte godis. Sen såg vi på Unbourn, Elsas andra skräckfilm!!!! Nej nu va jag taskig. Hon har faktiskt sett 4 stycken nu. Haha :) Och igår fyllde min papi år, GRATTIS BÄSTA PAPPA! Me and ma brother åkte till han och firade, han vart skitglad för hans present och sen åt vi god mat. Idag ska jag inte göra så mycket, har städat som en idiot både igår och idag eftersom vi ska ha visning idag som sagt. 

Nu håller Elsa på att blogga! Skitbra! Hennes ska publiceras innan det här bara. Snart måste jag plocka upp ännu mera grejer och plocka bort alla sladdar, så jag kommer nog blogga mer ikväll och inte nu liksom. Sen kanske Sandra skulle fixa en design till oss ikväll om hon är snäll :) Haha det rimmade, oj så kul. Hejdå.
/Sanna


Oj bilden blev liten. Aja whateverrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0